DPDZ

Czwartek, 24 października 2013 | dodano: 24.10.2013

+11 na starcie. Zauważalny aczkolwiek niezbyt przeszkadzający wiaterek. W okolicach Będzina drobne ale zupełnie niegroźne pokapywanie. Odniosłem wrażenie, że jakiś nerwowy dziś ruch na drogach. Piesi też jak zombie reagują. Za to mnie się jechało rewelacyjnie. W Będzinie wymieniamy machnięcia końcówkami górnymi z Noibastą. On, niestety, konserwą.

Z pracy wychodzę z lekkim poślizgiem. Zapomina mi się znowu, że dziś targ w Dąbrowie Górniczej. Dodać do tego remont mostu i pół miasta zakorkowane. Znaczy się konserwy stoją. Ja tam mykam całkiem sprawnie.
Dalej Zielona i Preczów w tempie spacerowym. Na podjeździe do Sarnowa wyprzedzają mnie 2 króliczki. Przykleiłem się do koła drugiego zobaczyć jak im pójdzie. Tak sobie. Poholowałem się za nimi przez 2 skrzyżowania i na odcinku do świateł w Sarnowie w ruch poszły młynki i tyle ich widziałem. Zostali na czerwonym. Myślałem, że trochę powalczą i będzie się ciekawie jechało ale oni chyba nie jeżdżą w mojej kategorii wagowej ;-) Do domu solo. Tam zmiana sakwy i jeszcze małe kółeczko do wsiowego Lewiatana. Dziś ludzi na P3 jakby mniej. Na Zielonej też bez tłumów. Strasznie delikatny mamy naród, że kilka kropelek deszczu tak towarzystwo potrafi przepłoszyć.