Poniedziałek, 7 sierpnia 2023 | dodano: 07.08.2023

Trochę się łamałem jakie wdzianko na dojazd włożyć. Zakładałem, że kurtka i długie spodnie plus solidne buty, ale ostatecznie pojechałem "na krótko". I nawet nie było tak tragicznie.
Wytaczam się o 6:08.
Termometry mniej więcej zgodne. Jeden +16, drugi +17. Trochę wiało i generalnie było pochmurno. Tylko na kilka chwil przebiło się słoneczko przy starcie. Jezdnie mokre. W drodze uruchomiły się krople, ale nie osiągnęły poziomu deszczu.
Trasa zwykła przez Ksawerę (stanie na przejeździe) i Mydlice. Na mecie z dwoma minutami straty.

Powrót w takich sobie warunkach. Większość drogi pochmurno, podmuchy, schnące jezdnie. Termicznie powiedziałbym, że poniżej +20. Na miejscu termometr zeznał +19. Ale przynajmniej uszło mi na sucho.
Tempo niespieszne, trasa niewydumana. Przez Mortimer i Reden na Zieloną. Tym razem zamiast ścieżką to przez mostek na Czarnej Przemszy. Z Preczowa przez Sarnów do mojej wioski, gdzie robię wjazd do piekarni. Powrót z małym zagięciem do stomatologów zaklepać wizytę.
Nie jechało się źle, ale do komfortu, a tym bardziej przyjemności z jazdy, było daleko. Rowerzystów dość mocno przetrzebiła pogoda.