Środa, 26 października 2022 | dodano: 26.10.2022

Przyzwoity rozruch i start o 6:03.
Młgy. Miejscami pieruńsko gęste. Poza tym chłodniej niż wczoraj. Termometr zeznał +4. Bez podmuchów.
Trasa dojazdowa jak wczoraj. Dziś nieco szybciej bo bez balastu i z nowym oświetleniem na przód.
Na mecie minuta obsuwy.

Na powrocie całkiem przyjemnie. Prawie nie ma ruchu powietrza, słonecznie, temperatura taka, że mogę kurtę wsadzić do plecaka.
Trasa nieco dziś pokręcona. Najpierw przez Mortimer i Aleję Róż do parku Hallera. Potem przez centrum w stronę niedawno otwartego przejazdu pod torami przy dworcu kolejowym w Dąbrowie Górniczej. Jeszcze nie wszystko wykończone ale chyba niedługo będę tędy częściej jeździł.
Dalej przez Zieloną do Łagiszy. Objeżdżam elektrownię od północy żeby wypaść na mniej więcej równoległą do rozkopanej Odkrywkowej ul. Odrodzenia. Finisz wzdłuż "913" z postojem w Stokrotce i przy paczkomacie oraz zagięciem przez Strzyżowice. Ładna pogoda to skorzystałem z okazji dokręcenia kilku ekstra km-ów.