DPDOD

Piątek, 20 marca 2020 | dodano: 20.03.2020

Przy weekendzie spowolnienie przedstartowe. Składa się na to m. in. smarowanie łańcucha, uzupełnianie karmy dla kota na podwórzowej misce, nieskuteczne nawoływania tegoż kota. Ostatecznie wytaczam się o 6:13.
Z tego też względu decyduję się na nieco inny wariant dojazdowy. Kręcę przez Gródków do Łagiszy i stamtąd przez Zieloną do centrum Dąbrowy Górniczej. W Dąbrowie też inaczej jak zwykle, bo przez Park Hallera. Kiedy jestem już na Zagórzu decyduję się jeszcze na małe wygięcie. Za kościołem odbijam na ul. Południową do Lenartowicza. Chyba gdybym tego nie zrobił, to by nawet 17km dojazdu nie było.
Na mecie równo o 7:00. Przejazd przyjemny, spokojny.

Powrót pod zmieniającym się niebem w stronę zapowiadanych przez ICM opadów. Ale na sucho.
Trasa bez wyginania. Kolejno: centrum Zagórza, Mortimer, Reden, Most Ucieczki, Zielona, czarny szlak do Łagiszy, terenem na Stachowe, obok magazynów DL Invwest, piekarnia (chleba nie dostałem już), przez całą wioskę do piekarni w Strzyżowicach (tu też już brak chleba więc tylko trochę awaryjnych bułek) i zjazd, tym razem z wygięciem, do domu przez ul. Belną.
W skrzynce zastaję awizo więc tylko witam się z kotem, zostawiam pieczywo i robię odwrotnego zawijasa przez Belną na pocztę. Z poczty prosto do domu bo niebo coraz bardziej ma się ku nocnym opadom.
Nie ciepło, nie zimno, trochę wietrznie. Po drodze w lasach, parkach i na ścieżkach sporo ludzi. Jeżdżą lub spacerują po 2-3 osoby. Za to na drogach pustawo mimo popołudniowego szczytu.

| 17:53 sobota, 21 marca 2020 | linkuj Mnie się przyfarciło tym razem :-) Przesyłka przyszła w piątek a poczta otwarta po południu jest właśnie w ten dzień. Jak dostanę coś wcześniej to do piątku muszę czekać. Ale tak stojąc przed pocztą w kolejce (2-3m od poprzedzającej mnie osoby) poczytałem sobie co na tym awizo napisali i doczytałem się, że można sobie zażyczyć by przesyłki polecone były wrzucane do skrzynki. Jakiś formularz trzeba tylko wypełnić. I tak się zastanawiam, czy by tego nie zrobić. Może zamontuję większą skrzynkę jakby coś grubszego przyszło i się zdecyduję na taki ruch.
djk71
| 08:25 sobota, 21 marca 2020 | linkuj U mnie jak odbieram awizo to najpierw sprawdzam i zastanawiam się kiedy będę mógł odebrać, bo co drugi dzień jest otwarta od 8 do 15. Chyba tylko dla emerytów....
| 17:22 piątek, 20 marca 2020 | linkuj Jedyny plus to, że smog(k) jest znikomy
| 07:55 piątek, 20 marca 2020 | linkuj Transport publiczny. Działać musi. Choć już wiem, że będzie poobcinany od przyszłego tygodnia.
| 07:05 piątek, 20 marca 2020 | linkuj Jak widać u Ciebie normalny cykl, nawet coronacośtam nie straszne