DPD - buractwo polskie w natarciu

Poniedziałek, 10 marca 2014 | dodano: 10.03.2014

Wg termometru: zero. Odczuwalnie podobnie. Jest jeszcze przed wschodem słońca ale już zupełnie jasno. Kręciło się dziś bardzo dobrze co widać po czasie dojazdu. Sam dojazd bezproblemowy i w miarę płynny. Jedynie światła w D. G. nieco spowalniały.

Dziś dzień pełen objawów polskiego buractwa. Jeszcze zanim z pracy wyszedłem pierwszy przykład. Jakiś jełop podpalił trawy obok firmy. Wyglądało to na solidny pożar. Na szczęście ktoś rozsądny zadzwonił po straż i pilnowali aż się wypali. A szło szybko bo wiało.
Po pracy standardem kręcę sobie na molo przy Pogorii 3 i dalej bieżnią na Piekło. Na przejeździe kolejowym widzę jak zamykają się szlabany. Przede mną jakaś kobieta na rowerze i mężczyzna pieszo. Myślałem, że będą stać jak cywilizowani ludzie. Ale nie. Myk pod szlabanem i szorują dalej. Tym cyknąłem foto. Potem z przeciwka nadjechał rowerzysta i ten sam manewr. 2-3 minuty. Tyle było potrzeba by przeczekać aż przejedzie lokomotywa z dwoma wagonami. Tak strasznie im się spieszyło.
Objeżdżam asfaltem Pogorię 4 do Wojkowic Kościelnych i stamtąd przez Toporowice, Dąbie, Goląszę Dolną, Brzękowice Dolne i Strzyżowice do domu. Bardzo fajnie się kręciło pomimo wiatru ze wschodu (ewentualnie północnego-wschodu).

Tak wyglądało to jak się dowiedziałem, że trawy płoną.

Tak to wyglądało jak już wygasło.

A tu buractwo na przejściu. Jakby się coś stało to zaraz byłby raban, że maszynista nie uważał i inne takie tam. A winni są tylko oni sami.

Woda w Pogorii 4 miała dziś ładny kolorek.

Może to kwestia słońca... Nie wiem, ale nie mogłem się powstrzymać, by nie cyknąć kilku fotek.

Pogoria 4 od strony Wojkowic Kościelnych.

Ponieważ samojebki powoli robią się passe... ;-p

| 16:01 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Następnym razem postaram się wykazać refleksem i zrobić zbliżenie żeby wykluczyć lub potwierdzić tą bądź inną opcję :-p
| 14:58 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj A czy żydogeje komuchy? Nie widać aż tak dokładnie ;P przynajmniej z foty to nie wynika.
| 14:57 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Mozę warto zaskarżyć jednak kolej, pomyśl jak coś takiego musi działać na kręgosłup... przecież to starsi ludzie ;P... Powinno się ich szanować, a nie szlabanować ;P
| 14:44 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Limit> nie wywołuj wilka z lasu ... ;)
| 09:01 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj Amiga: No weź... Zaczynasz pisać jak prawnik i na dodatek Maciarewicz w jednym. Jeszcze trochę i będzie to zamach kolei na niewinnych gejów pochodzenia żydowskiego... ;-p
| 08:25 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj A może oni nie przechodzili, może po prostu szlaban na nich opadł?
| 06:11 wtorek, 11 marca 2014 | linkuj To była ona. I nie sądzę by nawet w swojej szczytowej formie była w stanie coś takiego wykonać ;-p
| 21:48 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj ten z rowerem przeszedł wślizgiem ;))) jak w amerykańskim kinie akcji ;))
| 20:58 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Albo ozime ;-)
k4r3l
| 20:42 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Buraki odmiana wczesna ;))))
| 11:13 poniedziałek, 10 marca 2014 | linkuj Ech... piękną mamy wiosnę tej zimy :) w zasadzie to lekko się przeciągnęło przedwiośnie