Poniedziałek, 21 października 2013 | dodano: 21.10.2013

+10 na starcie czyli ciepło. Wyjeżdżam minutę po 6:00 więc spory zapas czasu do dyspozycji i dlatego też tempo niewyśrubowane. Robię upgrade śniadania w Będzinie. Rezerwa czasowa wciąż spora więc decyduję się na rondzie Unii Europejskiej odbić na lewo i pojechać przez Dąbrowę Górniczą. Kolejno górka na Koszelewie, podjazd pod szpital na Mydlicach i dalej pod Makro. Stamtąd prosto na Zagórze i do pracy.
Całkiem sympatycznie się jechało pomimo podłego samopoczucia i ciemności. Może jeszcze coś z tego dnia będzie. Po pracy szybki powrót do domu i kurs z Błękitnym Rumakiem do serwisu.

Jednak Rumak dziś do serwisu nie pojechał. Jakieś takie zmęczenie mnie dopadło. Potem jeszcze z Marcinem się umówiłem na rozliczenie kasy za kamizelki klubowe i wyszło na to, że na początek pojechałem pod Bike Atelier w Sosnowcu. Po drodze pogrzebałem przy tylnym hamulcu Strzały tracą prawie całkowicie hamowanie na tylnym kole i skończyło się na zakupie nowych klocków i natychmiastowym montażu. Za to przy nowych klockach hamowanie brzytwa :-) Potem z Marcinem jedziemy w stronę Milowic ale zaraz za autostradą skręcamy w prawo i jedziemy równolegle do niej aż prawie pod rozgałęzienie. Po drodze na garażach focę Szedzkiego.
W Czeladzi trochę wertepkami przebijamy się za M1 i tu się żegnamy. Marcin do siebie a ja przez Czeladź i Wojkowice do siebie. W sumie jutro też jest dzień i równie dobrze mogę odstawić Rumaka do przeglądu we wtorek.

Sfocony Szwedzki.

| 06:02 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Czasem się trafi ślepej kurze ziarno ;-)
| 05:51 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Perełka :) nawet mój risercz nie wykazał w naszej okolicy tego Szweda :)
| 05:34 wtorek, 22 października 2013 | linkuj Się mi zapomniało foto dodać :-)
| 20:56 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj no właśnie gdzie foto Szwedzkiego o kobiecym spojrzeniu :D
| 19:17 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj Rondo Unii brzmi dumnie ;) No i gdzie ten Szwedzki ? poka, poka :)