Środa, 12 sierpnia 2020 | dodano: 12.08.2020

Były widoki na wcześniejszy start ale ostatecznie zaczynam toczenie dopiero o 6:09.
Warunki przyjemne, rześko, słonecznie, lekki podmuch ze wschodu (ICM twierdził, że na poziomie 7km/h).
Trasa zwykła przez Sarnów, Preczów i Dąbrowę Górniczą zupełnie bez sensacji.
Na mecie równo o 7:00.
Chyba zaczyna lekko napęd się zużywać. Ze 2x przeskoczył łańcuch na 7. No chyba, że to wina przerzutki. Nie pracuje za dobrze. Rozważam jej wymianę na nową. Jakaś XT mi chodzi po głowie.

Powrót niespecjalnie spieszny w warunkach termicznie mocno przyjaznych.
Tym razem kręcę przez Blachnickiego na górkę środulską i dalej obok Plejady na Pogoń. Stamtąd do Piaski, przecinam "94" centrum Czeladzi i odbijam w stronę Przełajki. Zostaję jednak po naszej stronie Brynicy przebijając się terenem na granicę Czeladzi i Grodźca. Stamtąd pod wojkowicki Orlen i prosta do domu. Na finiszu najpierw ja robię za króliczka, potem ja gonię za króliczkiem. Podciągnął mnie pod samą furtkę w ładnym tempie :-)
Spokojny powrót z pracy. No może poza jednym kierownikiem wyprzedzającym spod łokcia.

| 08:10 czwartek, 13 sierpnia 2020 | linkuj Ano miło jest, biżuteria zawsze mile widziana. Mnie też czeka wymiana napędu, ma już 6 nalatane więc jeszcze tysiak i zmiana. Krótki żywot napędu eh :/
| 15:00 środa, 12 sierpnia 2020 | linkuj Napęd cały ma ponad 5k km więc trochę już wyświechtany. W planach wymiana przed zimą. Kółeczka w przerzutce trochę zdarte, choć jeszcze tragedii nie ma ale i tak raczej będę wymieniał całą przerzutkę. Na full-u mam XT i różnica w kulturze pracy jest znacząca. Dlatego myślę o wymianie na XT.
A poza tym miło jest sobie kupić coś nowego do roweru :-)
| 11:28 środa, 12 sierpnia 2020 | linkuj Sprawdź kółeczka i zużycie kasety, nie zawsze wina przerzutki.